Friday 27 January 2012

Its been a while...

Well, since we have a baby planning to join us sometime next month, I figure it is appropriate to jump back into a bit of blogging, both for your sake and mine.

Highlights since October- (wow, has it been that long?!)

1. Getting a Swedish drivers license
2. Having a bit of regularity to life, including two community playgroups, with all the friends for Lydia and I that are connected with that.
3. Christmas
4. Teaching Lydia imporant life skills like how to scrape the last peanut butter out of the jar (and in the intensely focused process stay still for more than 2 seconds).
5. New Years
6. Seeing how different pregnancy is here compared to Tunisia
7. Bible study, church planting, book table evangelism
8. Learning my way around Gothenburg.
9. And getting a whole weekend Lydia-free and fully focused with Daniel, thanks to Daniels family!

We'll see if/or I write about some of these wee events before the baby comes. Maybe this is the online way to be "nesting?"

Så, eftersom vi har en lille bebis på väg som ska hälsa på världen nästa månad, jag tänker att det är bra att blogga lite innan, både för eran skull och min!

Vad har hänt sen Oktober? (Oj, jag har inte bloggat för SÅ länge??)

1. Jag fick ett svensk körkort
2. Kommer i med lite regulbundent i livet, speciellt igenom öppna förskola, och alla kompisar till mig och Lydia dar.
3. Jul
4. Har lärt Lydia mässa viktiga grejer, tex hur man ska skrapa ut den sista bit av jordnötsmur från burken (och på så sätt får henne att står stilla mer än 2 sekonder)
5. Ny år
6. Jämför graviditet mellan Tunisien och har.
7. Bibelstudiet, kyrkoplanteringen, och bokbord evangelism.
8. Har lärt mig LITE att åka runt i Göteborg.
9. Vi fick ett helg helt utan Lydia och 100% med min älskling Daniel, tack var Daniels familj (tack Monica!!)

Vi ska se om jag skriva lite om alla detta innan bebisen kommer, men kanske detta är mitt väg att förbereda för bebisen på ett online sätt?

1 comment:

  1. Thanks for the update! When I first saw you had a new post show up in my reader, I was sure it was a birth announcement (since you're in the three week window now :)

    ReplyDelete

Systematic Theology, Chapter 39

*Just a reminder that this study of Wayne Grudem's book, Systematic Theology, is not by any means me teaching, but rather a simple sum...