Tuesday 31 January 2012

Basketball, anyone?

I remember when I was a teenager, stuffing a soccer ball in my shirt and thinking, "pregnant women do NOT look like this." Ha.
Next week, we are breaking new ground in Sweden....my mother in law is hosting a very non-swedish Baby shower for me! Apparently Swedes normally just stop by after the birth (because many of them dont know if they are having a boy or girl until it has come out), have a fika or something, and congratulate the new parents.

I am curious how the baby shower will go down!

I am even more curious about how it will be to have a baby here. In Tunisia we had the luxury of a private clinic, but the downside was that all the nurses spoke french and I was being poked with mystery medicine all the time.

I guess this just means that I will need to post more about all this later....
Jag kommer ihåg när jag skojade som ett tonåring och sätt ett basketball i min tröja. Jag trodde att gravida kvinnor ska inte ser ut så har på riktigt. Ha!

Nästa vecka ska vi göra nåt nytt i Sverige...min svärmor ska göra ett BABY SHOWER till oss!

Jag trö svenskar brukar hälsa på efter mamman och bebisen är hemma, (eftersom de ofta vill inte vet könen innan förlossning), de har ett fika ihop, och gratulera familjen.

Så det är klart att jag är nyfiken hur en BABY SHOWER ska gå till har!

Jag är också nyfiken hur det ska var att födda har. I Tunisien, så fick vi en privat rum, men alla sjukskorterskor pratade Franska och jag fick mycket konstiga sprutor hela tiden.

Det betyder att jag måste skriva mer om det sen....

No comments:

Post a Comment

Systematic Theology, Chapter 39

*Just a reminder that this study of Wayne Grudem's book, Systematic Theology, is not by any means me teaching, but rather a simple sum...