Thursday 29 September 2011

Hey Baby!

We were very happy to see our baby on the way, and to know that everything is healthy so far....
BUT, I have to say that the Swedish health system sure does lack a HEART!
Clinician: This is the only ultrasound you get, I can't/won't try much to find out the sex of the kid, and we don't do things like America, so get used to it.
I don't know if i can stand NOT knowing the gender, that is somehow REALLY important for me to feel prepared, both practically and emotionally! Hmmmm.
Vi var jätte glad att ser våran liten bebis på väg, och vet att allt ser bra ut en så länge.
MEN, Jag måste säga att Svenskhälsovård saknar ett hjärta!
Tekniken- Det är den enda ultraljud du ska får, jag kan inte hitta-försök att hitta vad det är för bebisens kön, och vi är inte som USA som gör fler ultraljud eller åtminstone kolla på könen, så vänja dig vid det!
Jag vet inte om jag kan vänta utan att veta könen!! Det är på nån sätt jätte viktig för mig att känner förberedd, både på praktiskt och känslomässig sätt. Hmmmm.

No comments:

Post a Comment

Systematic Theology, Chapter 39

*Just a reminder that this study of Wayne Grudem's book, Systematic Theology, is not by any means me teaching, but rather a simple sum...